New Moon

Jag, Becca, Mellis & Katha ska på midnatts premiären av New Moon i stan!! ♥ ♥ ♥
Ursprungliga planen var att gå i Göteborg den 21 (dagen efter premiären) och shoppa lite innan men det blev att gå 00.01 ist! faan vad taggad jag är egentligen!! ska bli så jävla kul!
Men enligt min plan som jag kom på helt själv som dom inte har gått med på än men ändåå ska vi:
- först träffas hos nån och titta på twilght
- ta halv 11 bussen ner till stan så vi hinner köpa godis och så
- gå mot bion och titta på filmen
- åka hem och sova nån timme sen gå upp och gå till skolan igen :P

Hahah joo, jag kan medge det finns hål i planen men skit samma vi får se hur kvällen blir det är ju ändå 12 dagar kvar usch faan vad härligt det är tänk att om 12 dagar har jag sett filmen och kommer vara heeelt aa jag vet inte hur jag ska beskriva det! :o 12 dagar är ändå inte så mycket om man tänker.. jaja.
Jaa, jag älskar twilight fenomenet sjuukt mycket, kanske lite för mycket? Men det spelar ingen roll JAG BRYR MIG INTE OOM VAD NI TYCKER!

pusspuss och god natt nu ;*

Kommentarer
Postat av: den bästa hiehieie lovisa

Jag kommer typ va den ända där som inte är helt twilight galen ;o

men grymt kul ska dt bli :D

2009-11-15 @ 12:57:41
URL: http://rralpher.devote.se
Postat av: tereza

haha varför "sova nån timme o sen gå upp till skolan igen?", de e ju 21e bion går, o skola den 23e ? :s ..

2009-11-16 @ 14:52:07
URL: http://tereesa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0