presenterna!

nää! jag orkar värkligen inte ta kort på allt för jag vill änna ta och lägga mig nu så jag kommer upp i tid imorn!
jag tar och skriver upp det här ist..
• förhäxad säsong 1-4
• 1300:- till kläder eller presentkort
• lite kläder
• 2 twilight grejjer
• 2 böcker (twilight böcker typ)
• 1 liter mjölk
• 1 paket oreos
• 1 paket oreo "jello" (skit gott jag lovar!)
• resa till ullared och 800:- att handla för där
• 2 sjungande kort (ena spelar hugry eyes från dirty dancing! hahaha)
• twilight kalender

Bara jag som märker att det mesta är twilight grejjer? jag som inte ens gillar twilight dom närmaste typ 200 dagarna! :o okej då vi ändrar till bara eclipse? aa vi kör på den!
är inte säker på att det var allt men vi kör på denna listan sålänge ;)

haha god natt! nu ska jag ta och titta på ett avsnitt förhäxad innan jag somnar 
puss alla älsklingar ♥ tack för en jätte bra födelsedag! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0