svenska tv-program

chachaaa bloggeeen haha ;*

sitter nu här och dricker lite päroncider och tittar på kniven mot strupen på 3an.
det är ju sveriges svar på gordon ramsays program ramsays kitchen nightmares.
hahaha jag hatar värkligen svenska program ibland bland annat tinas cook-along det är ändå ett bra program men det är värkligen så fult för det är exakt samma som i gordons cook-along som gick på 3an för ett tag sen!
haha men nu ska jag nog kanske ta och skriva ett inlägg på min andra blogg.. ska nog bli ett inlägg där jag skriver vad jag fick idag oxå men jag vet inte om jag orkar det idag för jag fundera på om jag skulle fota allt..
vi får se.. antagligen blir det säkert så nu eftersom jag har skrivit det :o

aja puss såläge ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0