Dagen/kvällen ;*

Nu tar vi dagen i stora drag bara för jag orkar änna inte gå in på detaljer för jag är trött som faaen..
Men iallafaaaaall!
- vaknar runt 11 med en kicki som tjatar på en att man ska följa med ner och titta på tv
- blev att vi satte på en film ist och myste tills klockan var 3
- hämtar lillasyster på fritids tar bussen till vårdcentralen och lämnar över syster till mamma och åker iväg med linda på moppen
- åker runt lite överallt hamnar hos linda och börjar titta på tv
- anna och kicki kommer, anna lagar mat till oss (pommes & bea-sås)
- går ut med anna och anna får för sig att gå till jesper så det gör vi
- hamnar borta vid edsborg och sedan drar vi mot stan för att träffa emilia
- slappar lite hos emilia sedan tar sista bussen hem
nu sitter jag och tittar på OC som jag har gjort ungefär sedan jag kom hem..

men nu ska jag sova för imorn måste jag vara pigg!
för rebecca ska sååva här då :D:D<33
puwwss ;*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0