Mot glassen!

hei alla baisungar
jag är snäll idag men haha ni gillar mig ändå
nu har rebecca börjat göra sig i ordning för vi ska tydligen dra mot kvarterskrogen och köpa glass (eller hon iaf)
jag har slut på pengar för tillfället men får säkert mer senare men aja, nu får väll jag pallra mig ur sängen och göra mig iordning, faan har riktig lust att änna bara ligga kvar och fixa med bloggdesignen en stund till!
men idag känns iaf som en riktig slapp dag! aja, det kan ju vara för att vi tills nu har legat och tittat på OC, men vi får se vad kvällen bjuder på..
puss på alla ;*

Kommentarer
Postat av: kristin andersson

sv: älskar dig med :)

ANNAS BLOGG ÄGER DIN! STORT! :D

2009-10-31 @ 17:59:03
URL: http://kaandersson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0