Etik...

♥Sitter och försöker börja skriva ihop mitt etik arbete. Skulle först handlat om Eutanasi med jag ändra till abort som typ alla verkar ha skrivit om hahah! menmen Min dator har blivit den segast ever! jag vet inte riktigt vad som har hänt... Nu måste jag börja på riktigt! Tänkte visa lite bilder på min "normala" klass... Antagligen blir det mer nån annan dag för jag har ETT PAR till snögga kort!




pic 1-3 är från knorren med klassen+magge&nordh (läs: alla de mest cp!)
pic 3 gillar btw att jag blundar!
pic 4 är vårat skojj klassfoto
pic 5 är allas våran miranda under idrot-vattenkriget -09!

Lär inte bli mer skrivet idag så vi hörs imorn! puss&godnatt♥

Kommentarer
Postat av: S t y l i s s i m o

ahh.. vattenkrig var det bästa som fanns en gång i tiden.. ser riktigt mysigt ut

2010-05-01 @ 20:59:52
URL: http://stylissimo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0