Lite Tokio Hotel + En massa plugg

hejhej,
sitter & lyssnar på lite tokio hotel och ska faktiskt ta och plugga lite för en gångs skull för allt har klumpat ihop sig just imorn & på fredag!
Kartförhör, svenska & lite engelska projekt står övers på listan idag, kanske lite etik oxå om jag hinner så långt...? tror faktiskt inte det men... nu ska jag ta & hämta lite vatten och käka på min goda choklad medans jag pluggar!

BTW! blir nog en ny header snart när jag väl orkar fixa det haha, antagligen blir det inte förens i helgen för det är typ då jag har tid haha...


Kommentarer
Postat av: kristin andersson

nice, ja har koll på dig kvinna ;)

2010-04-28 @ 22:04:31
URL: http://kaandersson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0