Sömn...

Måste änna somna snart om jag ska gå upp i tid imorgon...
Liggsitter i sängen och lyssnar på Om jag kunnde drömma men mamma har tvn på där nere på hög ljud nivå & det är distraherande! Meeen jag är äntligen frisk iallafall (Y) Skolan är rolig, jag börjar från & med idag 12 på tisdagar vilket är RÄTT GÖTT! & bara 3 lektioner imorn + sluta 12 på  fredagar yässss!
WE LIKE! vi har ett rätt bra schema våran klass jippi men jag saknar änna fortfarnade gamla klassen det hade vart kul att få träffa allihopa nån dag igen bara för att det känns konstigt utan ljudet av ludvig som suckar åt linda, 3 olika låtar spelandes på gitarrer samtidigt, annikas tjat på olika elever & musiken innifrån musiksalarna...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0