Helgen.

Fredag: Kort skoldag, Åkte direkt till linda och hade en gamal hederlig Sandhem kväll med tjejerna. Vi laga tacos, spela in film, tittade på eva&adam och hade allmänt kul!

Lördag: Vaknade upp hos linda drog med mig kicki hem och laga fetto mat till oss. Tittade på några avsnitt Cougar Town (bästaste) & sen tittade vi faktiskt på mer eva&adam hahah. Hon drog hem och några timmar senare åkte jag till Anna och där var oxå Kicki, Sedan kom Robin & Alex & vi drog och träffade sedan Frida, Emma och Amanda. Kom hem väldans sent (kvart i 3) och det tog ett tag och somna (halv 5). ♥

Söndag: Vakna vid 3 trodde klockan var 6 eller 7 för av något anledning drömde jag det innan jag vakna. Kicki ringde mig och vi bestämde oss för att gå på bio. Så Harry Potter ännu en gång blev det! Gud vad den är braaaaa, I LOVE HARRY POTTER! Jag och sötnosen satt och grät lite sen gick vi såklart och käka cheeseburgare hahah! Anna & Alex kom, Anna & kicki gick och fika. Jag och alex åkte hem.

Sammanfattningsvis Var Det En GRYM Helg!!!!!!!!!!!!!!!!!! Kärlek till älsklingarna som gjorde helgen var den var!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0