Home is wherever I'm with you.

Hej bloggen!
Idag var det sista dagen i skolan... Lite tråkigt faktiskt.
Super kort dag var det slutade egentligen 9.30 eller något men drog inte hem förens vid 1. Satt på skolan och luffa med mina söta klasskamrater & det är faktiskt roligare än att bara sitta hemma!
Men när jag åkte hem ringde jag iaf miranda oxh sa åt henne att pallra sin lilla rumpa ut till busshållsplatsen och möta mig. Det gjorde hon och så hängde hon med hem en stund och vi fick oss en härlig pratstund.
Vid 3 kom pappa och hämta mig och lillasyster, när vi kom fram gick jag och la mig en stund sen klädde vi julgran nummer 2 och sen har vi bara spelat tv-spel!

Det var dagen, imorn blir det fira lilla julafton hos pappa och sen åkta tillbaka till trollhättan och åka upp till mormor och morfar och börja jobba med julmaten! Det blir ju så när man går Hotell-Restaurang... ;))
Nu ska jag sova får se hur mycket bloggande det blir de 3-4 närmaste dagarna men ska försöka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0