Tar mig i kragen. igår&idag.

Fan vad jag är dålig! Säger att jag ska börja blogga igen och så tar det en veckan innan jag skriver igen... suck på mig själv asså! Nu tänker jag iaf berätta om den underbara helg jag hade med mina fina vänner och den härliga gårdagen... och idag såklart... Men skriver i 2 olika inlägg så ni inte tröttnar ;)

Igår: Städa köket i skolan och sen efter skolan åkte jag, kicki, jenna & linda ut till överby & shoppa loss!
Köpte skor, 2 tröjor, leggings, tofsar & strumpor. Jenna & kicki cpa sönder på bussen till stan, sen blev det max & cheeseburgare -gottsomfan-! Anna och alex kom till max oxå, och jag och anna bestämde oss att vi måste bli gravida för bebisar är så grymt söta!!

Idag: Hade sovmorgon till 12 och idag hade vi matte, sen svenska och då titta vi på film. Efter det hade vi Engelska och vi satt vid datorn och skrev rent engelskaprojekt. Sen hade vi en kort livsmedellektion och så fick vi sluta tidigare.. Efter lektionen blev man ihjäl kramad av söta små klasskamrater! Ååååh gud vad jag kommer sakna er på lovet.


Dagens Outfit: Gamla sletna klackskor från h&m, Gina tricot leggings med konstiga grejer på, vitt linne & Vit t-shirt med tryck från Gina tricot (köpt igår)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0