Gelé & Paramore

Hejhej, har vart lite dålig på att updatera men jag har vart för slö för att göra något åt det faktiskt!

Men iaf sitter och lyssnar på paramore & är inne på andra dagen av gelé görande!
Igår kom nämligen min moster (och lillkusin)  till trollhättan och då åkte vi upp till mormor & morfar.
Dom har ett par röda vinbärs buskar så vi stod och plockade alla vinbär på dom i ett par timmar & sen var det bestämt att vi skulle göra gele av allt! så vi började med det & håller fortfarande på...
Men jag har tagit en paus & sitter vid morfars dator och nördar fb & paramore ♥
Usch vad jag älskar deras låtar! och jag har sett dom LIVE!! grymmt!

Imorgon bär (hahha) av till göteborg för att umgås med kompisar ♥, så det hoppas vi på att det blir kul!
Sen på kvällen ska jag nog träffa anna & kicki tror jag...
Och föresten har vi 3 lovat varann att vi ska filma minst 5 galenskap som vi gör innan sommarlovet är slut!
Det blir väll inget speciellt galet men lite roligt lär det nog vara...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0