Söndag=Vilodag

Dagen igår var bäst ♥ Vi när vi kom till göteborg satte vi oss på Espresso House & fikade lite, fast det var bara jag och kicki som köpte något...  Sedan gick vi runt och kolla efter en 3 butik på nordstan & det hittade vi men det fanns ju INGA roliga telefoner som jag vill ha!
Det mesta vi gjorde var att gå runt & fundera på vad vi skulle göra egentligen. Men vi hann med både godis på 4-gott & kortspel på Mcdonalds innan jag och kicki drog hem och lämnade de andra 2 där..
Måste bara säga att banka bäver (?) är bäst på mcdonalds!

Idag lär det inte bli mycket gjort för jag är så seg efter igår. Och planen att åka till danmark på måndag elller tisdag får tydligen vänta till nästa vecka! Men nästa vecka hoppas vi på att jag ska till rimforsa oxå såå jag vet inte hur det blir med danmark... Satan! Nu ska jag iaf fortsätta lyssna på airplanes med B.o.B & Hayley Williams puss. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0