Kan inte.. Vill inte..

Det värsta är att no matter what så kommer jag aldrig glömma.

jag kommer fortsätta få höra om deras planer
jag kommer få veta när & var
jag kommer få veta just hur mycket hon älskar honom
jag kommer få veta hur mycket dom skrattar, hur roligt dom har
det kommer aldrig vara samma
det kommer aldrig bli som det var
Jag vet att ingen av dom kan hjälpa det, men dom vet ingenting... dom vet ingenting om hur ont det gör varje gång jag hör dom prata om alla deras planer när han inte ens försöker prata med mig.

ibland önskar jag att jag aldrig åkte med
dit
då skulle det kanske inte vara så här
då jag tror jag får tag på honom att han är min om bara för någon minut är han sedan borta,
osynlig som om han aldrig varit där...
det är då jag tvivlar som mest...
jag tvivlar på att det någonsin varit som jag minns
att jag kanske bara hittade på allt, att allt inte var så bra som jag tror jag minns
att han aldrig var min vän utan bara blev påtvingad mig eftersom dom var vänner och umgicks mycket då


han är en del av något jag inte vill glömma... något jag inte kan släppa taget om


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0