Vännerna mina...

Hejhej..
Idag blir det en go dag inne på rummet med persienerna nerdragna & bara en massa gilmore girls och så.
Imorn blir det ännu en twilight night(dag) för mig och denna gången blir det med mina söta små vänner Kristin, Anna, Linda & Jennifer!
Jag tror inte att dom förstår hur gött det är för mig nu när några av dom är nere i twilight-träsket med mig (dom andra puttar jag snart i med ;)) Kristin är jag speciellt stolt över för igår satt hon och sökte på youtube efter twilightklipp utan att jag var i närheten!
Hahaha, det kanske inte låter som något speciellt men saken är att nu har jag någon som förstår hur bra dom är! Och kristin säger nu att det är bra att sitta och titta på filmerna med mig för jag kan allt, alla de små detaljerna som man kanske inte tänker på annars, då skämdes jag lite menmen! I'll take what i can get! Nu ska jag även fixa över ljudböckerna till kickis ipod, den ska anna nämligen ha med sig till frankrike och lyssna igenom alla 4 böckerna där nere sedan ska kristin oxå lyssna igenom dom!

Sammanfattning: Jag är stolt över mina vänner ♥ & Rebecca?? KOM HEM! jag saknar dei! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0