MMA= big love

Äntligen är min dator lagad så nu kan jag börja blogga igen!
Ett par veckor sen sist men vad kan man göra?

Har i natt iaf varit uppe och tittat på Mtv Movie Awards!
Det var totalt värt en natt utan sömn, New moon & skådespelarna vann de flesta av priserna (som väntat)
Även om eclipse klippet inte gav mig några rysningar började jag gråta när jag fick se harry potter & deadly hallows (kommer inte på vad den heter på svenska nu!) Tyvärr fick vi inte se rob & kristen kyssas men pappa peter la på charmen & avslutade galan perfekt!

Nu ska jag ta och titta på new moon bara för att! kommer ju ändå inte somna inom de närmaste timmarna...
All kärlek till er. puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0