Arn..

hejhej
Skulle dragit till anna ikväll & sovit där eftersom vi fick sovmorgon imorn men hon är alldeles för seg!
Så nu funderar jag på om jag ska ta och titta på Arn- Tempelriddaren. Fast jag såg ju att det var Drömmen om italien och det är ju alltid kul att se svenskar göra bort sig på tv? Nae jag skippar drömmen & börjar titta på Arn en stund iaf innan Grey's Anatomy börjar :D:D
Föresten så försökte jag ju lägga upp bilder genom telefonen & det funkade ju perfa! Men eftersom jag inte hann lägga ut bilder igår lovade jag ju extra så jag kör på ett inlägg till med ett par bilder om det funkar på datorn...

xo A.

Kommentarer
Postat av: cattis

hääärligt hääärligt :D gilla din blogg andrea :) den koommer jag fortsättaaa läsa , som du kanske ser giiillar jag att skriva med många bokstäver idag :D

2010-03-17 @ 20:41:50
URL: http://catharinanejman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0