Helgen än sålänge

Fredag kväll blev det Harry potter och fången från azkaban med pappa som somnade på slutet *somvanligt*
Nu idag(lördag) Har jag mest tagit det lungt 2 av mina kusiner kom hit till pappa för att hälsa på och fira lillasyster lite grann och sen när dom åkte så började jag laga mat till oss för jag hade lovat pappa det.. lägger kanske upp en bild på maten imorn om jag får tag på bilden som pappa tog haha, men ikväll har vi iaf tittat på mellenium grejjen som gick på 1an... sedan tittade jag och pappi klart på harry potter från igår...

Nu sitter jag iaf och för över Twilight ljudböckerna från stora datorn till min laptop, går himmla segt för jag är tvungen att föra över en och en till ett usb för det vägrar fungera på något annat sätt...
men iaf jag tänkte som vanligt skicka in några bilder om det går.. får väll se kanske fungerar på stora iofs!

God natt om det inte går ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0