Huvudvärk

Har vart en skit dag orkar inte att skriva något nu egentligen för jag har mega huvudvärk *suck*
Men jag drar dagen i kort & lägger sedan ut bilder & sen tänker jag faktiskt dejta kudden!
Dagen började med sovmorgon vilket var fett skönt förutom att man var seg hela dagen på grund av de 2 timmar extra man fick sova!
Fick planerat hur helgen blir hos pappa jenna skulle ju följt med men det gick inte så jag får köra harry potter race med pappi ist! det ska bli kul! 
Efter skolan drog man hem & skulle egentligen skrivit novell till svenskan men det har jag helt glömmt av så nu kommer läraren ringa hem! faan att jag glömde bort det! Missade vampire diaries och en skrikande kicki ringer och börjar berätta allt typ *suck* ;))
aja nu ska jag ta & sova!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0