Enligt mig

Hej,
nu ska jag en gång för alla gå igenom mina åsikter om hela twilight grejjen!
Jag skulle aldrig säga att jag inte är nördig när det gälller twilight men jag har lungnat mer mig jävligt mycket om man tänker på hur jag var innan new moon skulle komma ut! Och då var jag ändå inte värst, jag började inte räkna ner dagarna förens det var typ en månad kvar!
Bara för att jag fortsätter gå runt med twilight tröjor & har twilight bilder som bakrund på mobilen dör mig inte lika hysterisk som sist! Twilight serien är en STOOOOR del av mitt liv och antagligen kommer det alltid vara det. MEN jag har inte börjat räkna ner så där exakt till eclipse, jag snackar knappt om eclipse mer än lite grann här på bloggen & jag har absolut inte börjat räkna ner till breaking dawn som dom nu har kommit ut med releese datum för!

Slutgiltigt: Jag ääälskar twilight böckerna & jag tror verkligen eclipse kommer bli grym! Men det finns en gräns mellan Intresserad & Hysterisk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0