Film efter film efter film...

Har precis tittat klart på the september issue med mammi. den var rätt värd att titta på även fast det inte var en "spelfilm".
Idag hade vi vikarier på alla lektioner förutom 1! och det var språket. Men på morgonen ist för slöjd & halva So:n tittade vi på linas kvällsbok, har börjat titta på den förut men inte tittat klart + att jag har läst båda böckerna ett par gånger. Så jag satt ju halva filmen & skämdes för dom! jag visste ju exakt vad som skulle hända i princip!

Hahah men jag och anna är grymast på att titta på film, efter Phantom of the opera som vi såg igår skulle vi leva i en musikal idag & sen gick vi runt & sa "jag är kär i dej!" till hela tin för det sa dom ju i Linas kvällsbok! YES vi är söta!

Men anna du är mitt skrot!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0