24 november

Äntligen hemma!
Sov ju hos älsklings Anna igår och det gjorde även kickiliiito ♥
Idag har det vart en ganska så go dag. Jag och ett par andra i klassen satt och tjöta en stund i skolan sen hade jag lovat jenny att jag skulle med henne till stan en stund för hon hade inget att göra tills klockan 5 och då skulle hon ha match...
Så när hon skulle till matchen åkte jag till Anna och åt där en snabbis sen gick jag och kicki till hennes Gitarrlektion. Hon är sketa bra på att spela gitarr den ungen!

Men iaf efter Gitarren gick vi ned till stan och fika med Anna och Alexander... Vi satt på Slussen i 2 timmar eller något och jag försökte sticka hem en gång men alexander kom springandes efter mig och drog med mig tillbaka hahha. Men allt som allt var det är härlig kväll med dessa 3 knäppungar och även fast kicki och anna var lite elaka mot mig så gillar jag dom ändå! så köss för nu ska jag plugga!


pic:weheartit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0