dålig uppdatering yes!

Bloggade inget igår and i'm sorry! men först vare skola sen åkte linda med hem och vi satt och tittade på tv sen åkte jag hem till linda och var där i typ 20 sen kom mamma,mormor och morfar och hämtade mig
och så åkte vi upp till mm & mf och där lagade jag mat och sen var det idol och sen firade vi morfar och
sen åkte jag och mamma hem igen för att vi skulle packa inför idag och sen somnade jag och tänkte inte på att blogga...

SÅ! Där var hela min gårdag hahah, nu sitter jag här och vi ska alldeles snart åka till strömstad och fira morfars bror det är ett överaskningskalas om jag har förstått rätt.. blir ju tyvärr inte mycket inlägg idag heller, tror inte vi har med något internett dit och vi ska sova i en stuga mitt ute i ingenstans ;) kanske kan skriva något på telefonen om jag har tur. nu måste jag packa och äta! vi hörs ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0