Macka och funderingar

Såg på första sidan när man gått in på blogg.se om ett inlägg om dagböcker och om bloggen var ens dagbok och så... Måste ändå säga att bloggen är min dagbok det är här jag skriver om kärleksproblem, min dag vad jag längtar till och allt sånt... Det var inte detta jag tänkte skriva om men det blev lite så nu.

Men iaf här sitter jag i datasalen och lyssnar på olika grejjer som mina kära klasskamrater håller på med, några spelar spel, några lyssnar på jullåtar och dom flesta är väll inne på facebook antar jag ;)
Själv sitter jag här och käkar min macka och fliosoferar haha, nae men jag funderar faktiskt på hur jag ska göra på min födelsedag om det bara blir en gösig tjejkväll med film och annat härligt... hmm?
Nae nu får jag sluta för nu kom läraren haha köss så länge ♥

blev jätte glad för en gullig komentar jag fick oxå tack t du gjorde dagen lite bättre!


Vinter & snöööö!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0