mer och mer för varje dag...

Tänkte ursäkta mig för dålig uppdatering men jag orkar inte det. Jag har haft fullt upp hela dagen åkte tiiiidigt till skolan och då hann jag inte blogga och sen har jag inte kommit hem förens nu så det har blivit som det blivit...
Sitter förresten hemma hos mormor och morfar med en lillasyster under databordet (fråga mig inte varför)

Dagen har inte innehållit något speciellt tror jag, hade gympa första lektionen och vi körde Volley Boll och laget jag var med i vann båda matcherna! Efter det hade vi lång rast och sen drama och på draman hade vi inprovisation och jag fick många och skratta när jag pistolhotade som andra för jag var gravid och ville ha droger! haha.
Sen hade vi livsmedelshygien och sista lektionen hade vi Hotell och det hände inget roligt på dom lektionerna.

Tror inte jag har något mer att berätta om dagen så vi säger hajdå så länge och ser om det blir något inlägg innan jag nanar men troligen inte... Annars ska jag försöka skriva ett inlägg innan jag åker till skolan imorn.


pic:weheartit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0