Mina små älsklingar ♥

Hej,
Idag har vart en hääärlig dag! Började 12 men åkte till skolan vid 11 för att träffa kicki, anna, jenna och linda en stund och tjöööta. Hade matte, svenska och engelska och sen skulle vi ha livsmedel men det var tydligen bara dom som skulle ha omprov som hade det då och jag fick ju mvg på det provet så jag fick sluta! Satt dock kvar och umgicks med några i klassen och höll på att somna i ens knä... Fyyy vad jag var trött!

Stack ner och fika på stan med anna vid 6 och sen efter det har vi vart här hos anna och haft allmänt trevligt. Vi gick ut och mötte kicki förut och övertalade henne att sova här oxå så nu sitter jag och kicki och myyser med härlig musik på annas rum. Hoppas att vi snart ska sova för jag somnar snart iaf! Första lektionen imorn är gympa och det är bajs! nej men köss nu! God natt! ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0