Money, money money moooooney!

Sitter opch leker med mirandas webkamera, vilket är himmla kul! Om ca 10 timmar ska vi till Ullared.
Är grymt taggad nu och jag har massa pengar att spendera oxå och då blire ännu grymmare! Hahah dom e allt för söta här dom leker med en liten radiostyrd helikopter och försöker landa den på bordet igen haha!
Men nu ska jag vara social och kolla vad mirrepirre har skrivit för något!
Måste bara tilllägga mirres härliga komentar från iförrgår eller när det var
(vi pratade i telefon och var himla seriösa)
Jag:men vad skrev han då?
Mirre: Vänta lite, jag ska bara hämta min telefon jag tror jag glömde den där uppe.¨
Jag: Men vänta lite... pratar du inte i den just nu?
Mirre: ah juste!
*hahahhaha*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0