Planerar dagen

hej bloggen.
Just nu sitter jag och försöker planera min dag... har tänkt att jag ska ta en fika med sötisarna men det går inte att få tag på dom så det suger liten granna... kanske ska klippa mig sen ikväll men vi får se det beror på om jag kan bestäma mig för om jag ska låta håret växa ut eller om jag ska fortsätta ha det kort... Fast egentligen behöver jag ändå klippa till luggen så det kanske är lika bra... tjaaa vi får se hur det blir.
NAE nu ska jag försöka ringa runt och få tag på fika galningen & dom andra!

Kommentarer
Postat av: Kristin

Nu förstod jag inte riktigt här... Var jag fikagalningen eller var jag en del av de andra?

2010-11-06 @ 22:36:08
URL: http://kristindaniellaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0