I'm a barbie giiiirl!

Gud vad jag är trött på bitterfittor! Nae jag känner att jag inte ens vill lägga någon tid på att skriva något om det här ens för det är så jävla onödiga grejjer! ska bara skriva URSÄKTA MIG DÅ DIN LILLA BITTERFITTA! så.

Dagen har varit riktigt härlig och min klass är ju bara för skön ibland! Vi har gått runt och sjungt "i'm a barbie girl in a barbie wooorld!" Vi har haft allmänt kul i köket och det har kommit massa 9or och gått igenom köket hela dagen. På mentorstiden fick jag reda på vad jag fick på LivsmedelsProvet vi hade förra veckan och jag fick 42/50 och MVG!!!!!! Faan vad jag blev glad jag gick runt och skrek att jag var grym! Juste ja nu ska jag nog ta och färga håret! så vi hörs! ♥


pic:weheartit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0