Kicki är sööt

hejhej, ursäkta för dålig uppdatering i helgen.

i fredags:
Det blev en härlig kväll hos linda! Vi tittade på idol först och sen tittade vi på 2 eller 3 olika filmer... Blev lite halvdepp när Weise åkte ut ur idol... Linda och douglas försökte hålla oss vakna och skrek hela tiden. Det blev lite missar från folk men i helhet var det en riiktigt härlig kväll(morgon)!

igår: Var hos linda tills mamma, morfar, mormor och lillasyster hämtade mig vid halv 5 och efter det låg jag och var halvdöd i sängen resten av dagen... skulle gått på harry potter men det blev inget för mostern blev sjuk så det får väll bli nästnästa vecka ist... Men jag vill verkligen gå på bio!!!! Får dra med någon eller några på bio i veckan!

idag... måste jag plugga för prov på onsdag och så ska jag nog städa lite...


kicki är gullig och tar kort på mig när somnar på soffan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0