Helgen

I helgen har jag inte kunnat skriva för jag har vart och flängt runt och firat min moster som fyller 30 idag!
(Grattis nina om du läser! ♥)
Men i fredags åkte jag till pappi efter skolan och på kvällen tittade vi på de 2 första avsnitten på andra säsongen av Cougar Town (min stooora KÄÄÄRKLEK) och det var bäst.

Lördagförmiddag åkte vi vi in till göteborg och checka in på hotell och på kvällen käka vi på restaurang & sen efter det satt vi i hotellbaren ett par timmar fast jag gick och la mig för jag var helt slut

Och idag checka vi ut och sen åkte vi till Allingsås & käka lite smörgås tårta och grejjer hos nina & så fick hon sina presenter vilket var: 1 kyckling & 1 tupp Och en systemkamera. fast djuren fick tyvärr åka hem igen för dom kunde inte fixa ett bra hönshus till dom nu innan vintern för dom bygger om hemma. Men till sommaren blire nog kycklingar runt springandes där! Jag kommer lätt tjata tills dom gör det annars!

kyss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0