29 oktober

Sitter och kollar igenom idolernas bloggar lite granna för jag har ingen lust att gå och lägga mig än även om alla andra i huset har gjort det...

Idag hade jag 3 lektioner och sen slutade jag 12.10 och då drog jag och linda ut till överby för hon skulle söka jobb. Men det blev inget med jobbsökande för bitchen på scorett var dryg som faan och då gick vi och fikade ist! Vi satt på Espresso House i nästan en timme och sen skulle vi gå över till etage och då mötte vi på douglas (som kanske skulle med från början) och då hänge han med oss och vi gick runt en stund sen drog vi till stan och käka på 3 luckor innan jag drog hem och dom andra 2 gick och gjorde något annat, ingen aning om vad dom skulle göra....
Åkte till pappa idag också så det är här jag sitter nu, men jag tar nog och går och lägger mig nu eller tja.. somnar till någon tv serie ;)
mycket kärlek ♥


Kommentarer
Postat av: Kristin

Kärlek kärlek kärlek! Du har alltså blivit en aning insatt i idol? Han med stort H är lik han med stort.. A. Kanske långsökt? Tror du fattar!

2010-11-06 @ 22:29:11
URL: http://kristindaniellaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0