Döden..

Döden är en sak som vi jämt slåss emot, vi går runt & klagar på allt som kan döda en snabbare medans vi sedan går på vad som helst som säger sig kan framskjuta döden... Någon gång kommer vi alla få uppleva sorgen efter en släkting eller nära vänns död... Jag har fått uppleva detta 3 gånger...
Första var när min farmor dog, jag minns fortfarande vad min pappa sa till mig när han skulle förklara vad som hade hänt & jag minns en grej från begravningen jag satt bakom farmors syster tror jag att det var & plötsligt vände hon sig om och bara tittade på mig med sina tårfyllda ögon...

Andra gången var när min kompis mamma dog... jag fick reda på det som en av de första av hennes kompisar & saden skille jag ringa och berätta det för en annan & jag minns sorgen i rösten som jag hade... Begravningen vill jag dock inte berätta här om...

Tredje gången var igår...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0