Hääärligt

Idag vare en kort dag med bara 3 lektioner...
Slutade 11.55 idag men så satt jag och vänta på att kicki & estet gänget skulle sluta & gick med dom och åt sen bar det ner till stan för att träffa mormor, moster, mamma, lilla syster, simon & bebis. Vi gick runt & kolla på kläder & skor... Blev köpt en skjorta från gina & ett par snygga sneekers. Vi käka på max & sedan drog jag snabbt till biblan för att låna några böcker till, I LOVE TO READ ♥
Måste räkna lite matte & så ska jag läsa en grejj till varmköket på måndag... Har läxor till varje dag nästa vecka men det är inte så mycket av varje så det är ganska chill fof.
Nu ska jag gå ner och hämta lite av MINA chips i en skål & choklad för jag orkar inte titta på tv så jag sitter & tittar på cougar town på en stol i köket...
jaa, ibland är jag liiiite patetisk men jag orkar inte bry mig just nu så puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0