@ mm & mf

Sitter just nu hos mormor & morfar där jag har varit sedan skolan slutade...
Idag var det en ganska lugn dag vi hade sovmorgon till 9.40 & började med lååång Näringslära lektion, sedan vare lunch vilket blev att sitta i fiket med kicki, jenna, anna & emma.
Sedan vare matte som gällde & då hade vi en dignos så vi fick sluta när vi var klara & sen hade jag inget att göra i 40 minuter så jag messa anna & gick till estetarna. Vi gick in i en av deras salar där några spela så vi satt och lyssna på dom spela hela den tiden typ...
Sedan hade vi engelska & då fick vi oxå göra någt test med 90 "frågor" & skriva en grejj på minst 1 A4. Hela dagen slutade med svenska där vi skulle läsa en novell & svara på lite frågor till den...
Nu ska jag g33ka fb & så puss.♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0