One down..

Hade ingen ork att blogga igår så tyvärr blev det inget inlägg, inte ens en dagens bild..
trodde jag hade gjort det men det hade jag tydligen inte...
Sitter just nu & tittar på idol, känner nästan för att söka nästa år! hahah inte för jag skulle komma någon vart men det hade vart en kul grej att få göra... Isf drar jag lätt med mig jenna & kicki!!
Dagen har vart rätt bra & jag har kommit fram till att jag ääälskar min nya klass ;)
Det är nytt drama varenda dag & ingen har någon aning vad eller vad som hänt typ! Det är härligt & folket är riktigt riktigt härligt! Kääärlek till HR1!

Kommentarer
Postat av: Jenna

jag tror oxå ja ska söka nästa år ;D h3h3h3!

2010-09-20 @ 21:45:10
URL: http://jjennifergustafson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0