härlans pärlans

hejhej,, Idag har det vart en ganska bra dag..
Jag började kvart över 8 med gympa & på gympan sprang vi runt nån slinga eller alla andra sprang förutom jag och 4 till hahah. Sedan spela vi fotboll & vi hade gympa med en annan klass och en av tjejerna som var i vårat lag var riktigt skysst och rolig, men jag gjorde inte så mycket utan stod mest och skrattade och flamsa med zenepa.
Men vi hade iaf ganska lång rast och då gjorde vi inte mycket, köpte kaffe & snacka... Sedan hade lite mer än halva klassen drama & sedan vare lunch och sista lektionen var Livsmedels Hygien.
Efter skolan blev det ner till stan & käka på 3 luckor med johan, jenny & jonas och jag käka upp johans pommfrites! mohahah!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0