Rupert grint i trollhättan asså..

Igår var jag och gymmade på plus med linda efter skolan & 5 minuter efter jag kommit hem ringer jennifer och tjatar om att rupert grint sitter på strandgatan och att jag borde komma dit, samtidigt ringer anna och säger samma sak & jag äääälskar harry potter mer än twilight eegentligen men jag var så jävla slut att jag inte ens orkade le åt det!
Pollen, gympa i skolan och sen gympass också då är man ganska slut... Jag höll på att somna i skolan innan vi åkte och gymma så jag hade NOLL ork... MEN, jag fick se bild på han mina kära vänner tog kort med han så det är ju något iaf.

Jag somnade sen vid 10, har sovit piss dåligt till 10 nu. Jag vill bara fortsätta sova vidare hela dagen men jag måste till skolan och hämta grejjer iaf... Nä jag får försöka vakna nu!

DIE POLLEN DIE! okej kanske inte för då blir det inga fina blommor men såhär då... DIE ALERGI DIE!!!


  Kicki                    Rupert                          Anna      &jennifer tog ju fotot då ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0