Trött på det bara!

Jag blir så jävla irriterad på alla kändiskåta folk!
Ja, film i väst ligger i trollhättan.
Ja, det kommer kändisar hit hela tiden.
Bara för att det är Rupert Grint från harry fucking potter springer ALLA kädiskåta idioter dit och campar utanför hotellet! Hälften gillar inte ens harry potter och en fjärde del har inte sett någon hp film alls!
FAAAAN vad jag blir irriterad!
Jag har sett alla filmer minst 3-4 gånger, läst alla böcker + att jag har alltid tyckt att rupert var snyggare än daniel och alla har trackat ner på mig för det.
Jag skulle total skämmas över att stå där och vänta på honom!! Jag VÄGRAR stå och vänta på honom som en kändiskåt idiot om jag inte får se honom så var det väll inte menat... Ser jag honom typ på strandgatan som mina vänner gjorde så kanske jag skulle gått fram och frågat om att få ta foto men att stå utanför hotellet där han bor... det, det är bara total löjligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0