Underbar kväll brudaaaar!

Har haft en wunderbar kväll med härliga brudar @ lindas place!
Vi (jag) lagade mat, det blev grillat kött med potatisgratäng och beasås!
Riktigt gött! Sen satt vi och tjöta i ett par timmar, sjöng en massa och hade det allmänt trevligt!
Jag ska sova här hos linda och förhoppningsvis blir det snart för jag somnar sittandes annars!

Jo, förresten... Smart som jag var glömde jag ena mobilen i skåpet i skolan och får inte tag på den förens på måndag... -.-' Måste ändå erkänna att jag är himla smart ibland!!
På söndag ska la familja till ubbhullt och fira minsta kusinens 1 årsdag!
Jag fick oxå en städknäpp i torsdags kväll och städade/vek kläder till halv 1, 1... Jag är knäpp... Så är det!

Nu ska jag sova eller så. God Natt sötnosar! ♥


Bild på Minstingen när hon var typ 2-3 månader ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0