Ly-ly-lylycklig.

Idag har det varit en fullt totalt jävla awesome dag!
Hade 2 lektioner, åt på skolan, degade på skolan till klockan 1 åkte ner till stan med fina lilla amanda & vårat crew! (hahah) Amandisch drog hem vid halv 3.
Då var det bara jag och dogge kvar & vi gick runt och luffade på stan tills johan slutade sin tyska då mötte vi honom vid nissepisse & vi 3 gick skogvägen till måg för det skulle tydligen vara mindre blåsigt! HA, det var det då fan inte, flög ju fan nästan iväg! (nån gång här i mellan pratade jag med skitungen på bilden oxå!) Vi satt och tjöta på skolan till klockan var halv 5 och sen drog dom hem & jag åkte upp till mm & mf i strömslund. Där är jag nu & vi har haft det mysigt hela familjen.
Nu ska jag ta och nörda fb en stund sen ska vi se vem som åker ur let's dance!
Köss!

(notera att jag slutade 11 & inte var uppe i strömslund förens halv 6...)


Saknar dig skitunge ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0