studystudystudy.

Hejhej hemskt mycket hej!
Borde sova nu men har kollat runt på mina vänners bloggar så... 
Skolan idag var ganska härlig, omringad av killar som lägger väldigt knäppa komentarer allihopa i 2-3 timmar, där har du min dag! Kan dock inte neka att jag hade roligt, för det har jag alltid... Det är en hop härliga folk i min klass så!
Eftermiddagen/Kvällen har varit fullspäckad med pluggande. Åkte upp till mm & mf efter skolan för mf skulle hjälpa mig med matten. Sen när jag kom hem kollade jag tv i 10 minuter sen blev det att plugga till provet vi har imorn, så det är var jag har suttit och gjort fram tills för en halvtimme sen...



pic: Weheartit.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0