Torsdagen den 24 februari.

Hemma efter en härlig eftermiddag med amanda!
Vi träffades på stan & gick och tog en fika på slussen, vi satt och tjöta och allt och inget. Mysigt!
Jag var vaken till 4 imorse och borde inte göra det igen! Men det var det värt, för jag låg och läste en sån jävla bra bok!
Fallen Ängel heter den. Fy fan, har precis läst ut den och den toppar nästan twilight asså! är det stort!
Kan inte vänta tills 3 maj när andra boken kommer på svenska! Fan vad roligt asså.

Nae nu ska jag sluta låta så nördig... Jag har en fin vänn som skrev väldigt gullit på sin blogg!
Kristin min vänn, jag saknar dig oxå. Jag kommer gärna spontant till dig någon dag nästa vecka & mer planerat följer jag nog med dig och jenna imorn! puss på dig fina flicka. ♥


Kommentarer
Postat av: Kristin

Puss på dig, gör det! Blir dock på kvällen, ska till överby med min fina kusin. Ser fram emot att äntligen få träffa dig! Puss min käraste <3

2011-02-24 @ 23:22:15
URL: http://kristins.devote.se
Postat av: Kristin

Du är söt, det vet du va? Hemskt söt faktiskt, nästan förfärligt..

2011-02-25 @ 23:18:22
URL: http://kristins.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0