Underbar Helg! ♥

Har haft en underbar helg!

Fredag: Moster kom och hämtade upp mig, mamma & madde. Vi åkte upp till mm & mf där andra mostern var och käkade. Sen åkte vi och badade på vattenpalatset vilket var skit kul! Vi sov hos mm & mf...
Lördag: Vid 4 åkte jag till grästorp & sov hos fislottan Jenny! Vi hade det himmla mysigt med film, musik, mat & godis!

Idag: Vi vaknade runt 11 & vid 1 drog vi och kollade på jennys syster spela ishockey, Det var riktigt roligt! Innan dom spelade var det J-18 killar som spelade fast vi såg bara sista perioden och fan vad det var roligt att se asså! Det blev värsta bråket och 3 från varje lag fick match straff! Sen när det var tjejernas tur ägde dom det andra laget med 6-1 tror jag det blev... Jag och Jenny fick ta hand om utvisningsbåset. Det var jätte roligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0