And i'm like fuck you

Har haft problem med min dator, den har inte fungerat & jag kan av någon konstig anledning inte blogga från mobilen. Weird.
Iaf just nu sitter jag och väntar på att klockan ska bli ett par minuter till så jag kan gå ut till bussen! Tänkte, då hinner jag ju blogga snabbt så det gör jag nu.
Idag är onsdag & har värsta sega dagen, först gympa sen drama & efter det 2 andra lektioner... Men vi har så länga raster mellan lektionerna idag & det suger! Fast vafan jag borde inte klaga jag har riktigt bra schema annars.

Länkar genom spotify min droglåt för tillfället! Så ni som har spotify kan lyssna på den annars får ni kolla på youtube!
Cee Lo Green – Fuck You

Aja nu får jag gå och ta på mig ytterkläder! KÖSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0