"bighead wants dolly"

Ligger och har gjort en "önskelista" på hm till mamma som hon ska få kolla igenom imorn eller så och kanske beställa något till mig förhoppningsvis!
Hon har faktiskt lovat mig en väska *jippi* Min är ju totalt förstörd så jag behöver värkligen en ny.

Idag var det en underbar dag med mycket skratt som vanligt... Bröt ihop av skratt på engelskan pga lilla söta mackan! Han lägger sånna härliga komentarer den pojken asså! Iaf efter skolan hämtade jag lilla systern och efter det satt jag i köket och nördade tv-serier resten av kvällen! Nu ska jag sova och imorn bär det av mot fadern min. Vet inte hur mycket bloggande det blir i helgen pga det men ska försöka iaf!

Kärlek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0