Jahej jag är sugen på något med *kycklingljud*

Fuck you - Cee Lo Green går varmt här hemma.
"Now i know, that i had to borrow,
Beg and steal and lie and cheat.
Trying to keep ya, trying to please ya.
'Cause being in love with you ass ain't cheap"

Somna bokstavligt talat strax innan 7 igår & sov i princip till 10. jaa 15 timmar sömn är inte fel...!
Dagen i köket igår var underbart kul! Kom dock hem med väldigt blöta kläder! Tack vare mackan!
Var dock väldigt trött efter skolan igår så jag somnade lite i Z's knä vilket var grymt skönt!

Känner för att ta en fika idag! vet dock inte om jag har några pengar till det...
Får ta och kika, och kolla om det är någon som har lust att hänga med!
Vi hörs senare idag, nu ska jag inte somna!


Cougar Town ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0