Lite blondare, lite bättre!

Ännu lite blondare nu, blev inte mycket skillnad men får ta den bra färgningen nästa gång igen!
Jaja, dagen har vart full med städning & ommöblering av mitt rum. Blir riktigt bra tror jag faktiskt...
Har inte mycket att berätta och det känns lite tråkigt, hmm.
Lalalala imorn är det skola igen! Ska faktiskt bli kul, har längtat efter mina fina klasskamrater!
Naae, NU ska jag ta bort nagellack resterna från naglarna för det får man absolut inte ha i köket & det har vi imorn!!!! Hoppas bara jag slipper servering för det orkar jag inte med imorn.

BTW! En väldigt bra underhållning är att kolla fina bilder på weheartit.com!

pic:weheartit


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0