Nööööörd.

Hemma efter en kort dag i skolan.
Om det inte är någon som vet så är jag en sån grym spelnörd så det finns inte! Just nu sitter jag faktiskt och funderar på att spela mass effect som jag förövrigt spelade halva helgen! Det hade varit riktigt roligt! Fan att jag bara har en laptop dock... Måste fan fixa en stationär dator hos mamma så jag kan ha och nörda spel på! Det är faktiskt roligare att spela spel på stationär för det brukar bli bättre grafik...
Nae nu ska jag sluta tjata nörd! Har kärat ner mig i ett par låtar så jag langar länkar på dom! Det är en härlig blandning hahah, men min musiksmak är ganska bred!

The Weepies – World Spins Madly On
Jack's Mannequin – Dark Blue
Adam Tensta – Like a Punk
Johannes Norneby – Bärs É Livet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0