Restaurangen öppnad!

Sitter just nu och tittar på Gilmore Girls. Håller på att somna sittandes!
Satt oxå och tänkte på om jag skulle orka upp till skolan imorn när jag kom på att jag börjar 12 imorn.
Ska nog gå och lägga mig i min säng och sätta på någon härlig film att somna till... Det tycker jag låter som en bra ide!

Idag var vi i köket i skolan & vi öppnade restaurangen för FÖRSTA gången! Sket kul var det, fast jag sprang runt och stressa upp alla i början eftersom jag inte hade något att göra men sen fick jag något att göra så då lugna jag ner mig...
Efter skolan följde kicki med mig hem & jag hämtade upp madde påvägen hem men kicki hoppa av bussen vid mig för hon orkade inte gå med haha.


Love the pic!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0